Bedrijfsvoering|Communicatie

Boektip: Kloteklanten 3.0

Klantvriendelijkheid bouw je van binnenuit jouw bedrijf. Dat is het vertrekpunt van deze auteur van dit boek. Je kan je afvragen of – anno 2018 – dit onderwerp nog een boek verdient doch de praktijk wijst uit dat dit zeer zeker nog kan. Sterker, het is zijn derde boek over dit thema.

Het is een boek met een praktisch karakter waar verschillende bedrijven ook aan het woord komen zoals Landal Green Parks, IKEA, ANWB, Plus Supermarkten en Simyo. Zij geven je concrete tips, die laten zien hoe je een van de meest klantvriendelijke bedrijven kunt worden. Een vrij actueel thema, daar we niet meer slechts met anderen concurreren op basis van prijsverschil.

 

Kortom, de moeite waard om te lezen en daarmee jouw eigen ideeën over een klantvriendelijke organisatie verder vorm te geven. 

 

Voor 22.50 Euro ligt het ook bij jou op je bureau! Klik dan op de link hieronder: http://bit.ly/boektip-kloteklanten