Bedrijfsvoering|Marketing

Boektip: Succes is niet voor lafaards!

Toegegeven, dit boek is al even op de markt, maar we vinden dat het opnieuw aandacht verdient.

Paul Moers – marketingdeskundige – legt hier haarfijn uit op welke wijze de economie verandert en waarom de marketing binnen bedrijven daarop aangepast dient te worden. Sterker, dat moet eigenlijk, want binnen dit enorme economische krachtenveld is het letterlijk zelf veranderen of verandert worden.

Het boek toont aan dat autonome groei eindig is, dat je als ondernemer niet op rugwind mag rekenen, dus dat je als bedrijf verplicht bent jezelf te positioneren om je bestaan op de lange termijn te waarborgen. Op deze manier neem je de regie over jouw eigen toekomst in eigen hand waardoor je onafhankelijk wordt van economische rugwind.  Ook leert het je dat je niet genoodzaakt bent om zelf te experimenteren met nieuwe tactieken. Aan de hand van tien verschillende casussen leer je de route kennen van diverse succesbedrijven waaronder Apple en Albert Heijn. 

Het boek is lekker leesbaar, geen taaie kost of woordkeurs en voorzien van veel aansprekende voorbeelden.

Voor wie geschikt? Voor marketeers, managers en directies.

Wil jij dit boek lezen maar heb je niet de intentie het te kopen? Dan heb je geluk, we mogen vijf exemplaren weggeven. Schrijf je snel in voor de DrivingForces-Nieuwsbrief, dan maak je automatisch kans!